2012. augusztus 9., csütörtök

so random.

Holla drágáim! :3 Kisebb változás történt. Első ok: általában, ha én írok fejezetet akkor az elég lassan kerül fel. Hát igen, nem vagyok valami gyors észjárású.  Másodszor pedig kollégista vagyok, a suli pedig nem sokára kezdődik. Gondolhatjátok se gép, se net hogy frisselni tudjak. :/ Azt pedig nem akarom, hogy megint jó hosszú ideig fejezet nélkül maradjatok. Szóval, kitaláltam , hogy mivel Anna drága szeret írni, tud is emellet osztálytársam és legjobb barátnőm írhatnánk együtt. Suliban, suli után együtt összedobnánk azokat a fejiket, ő pedig reményeim szerint fel tudja tenni. Már ha nem kapunk szokás szerint tucatnyi leckét.

Másik bejelentenivalóm pedig az lenne, hogy új történeten dolgozom. Nem tudom lesz-e külön blogom neki vagy felteszem-e egyáltalán. Belekezdtem, mert egyszer akarok egy könyvet. Nos, még meglátom, az viszont érdekelne ki olvasna újabb történetet tőlem.

A lényeg az, hogy itt vagyok, nem tűnök el. Csak éppen mostmár
ketten vagyunk.
Love.
~Amy H.


Halihó emberek!:)
Én tényleg, nem akartam, Amy kényszerített.:DDDDDDDD Szóval most be kéne mutatkoznom, vagy mi van. Anna vagyok, vagy Nusi, kinek mi. Amyvel osztálytársak ééééss naaagggyon jó barátnők vagyunk:) Hát nem tudom, mit vártok még tőlem, de nem tudom mit kéne még írnom magamról. mert az szerintem nem olyan fontos ahogy, hogy írjak:D Szóval. Megteszem, amit csak lehet, írok szépeket:)
xoxo.
~Anna

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!:)

    Szerintem nagyon jó ötlet, hogy együtt írjatok! Sajnos a suli mindenkitől elveszi a blogolásra szánt időt.:/ De így, hogy ketten írjátok, szerintem könnyebb lesz.:D

    Amy, tudod, hogy én szívesen olvasnék tőled bármilyen történetet, szóval már azzal felcsigáztál, hogy megemlítetted, újon dolgozol!:)

    Anna, szerintem Amy igenis jól tette, hogy kényszerített!:D Nagyon jól írsz, kár lenne veszni hagyni a tehetségedet!

    Én mindenesetre nagyon várom, hogy hozzátok az újabbnál újabb fejezeteket, mert elképesztőek vagytok!*-*

    Puszillak titeket,

    Áfonya <3

    VálaszTörlés
  2. Én is csatlakozom Áfonyához, szívesen olvasnék tőled/tőletek töriket.
    Egyszerűen fantasztikusak vagytok. :)
    Team Danny.!<3 :D

    VálaszTörlés