2012. augusztus 17., péntek

Fontos.

Tudjátok megfogadtam magamnak, hogy én nem leszek olyan aki azt mondja '6 komment és csak azután kövi'. De kezdem megérteni őket. Tegnap például 21 oldalmegjelenítésem volt, ebből egyetlen egy komment született. Kérdem én, akkor minek csinálom? Ennyi erővel írogathatnám a füzetembe is, ahol csak én látom. Tudjátok rohadt szar érzés, amikor ennyire értékelik azt amit csinálsz. Most komolyan ennyire rossz amit csinálok?
Mert most erősen elgondolkoztam rajta, hogy kész vége, bezárom a blogot.
Egyenlőre maradok, aztán meglátjuk mikor kerül fel a következő fejezet. Ha így haladunk a kommentekkel akkor nem hiszem, hogy a közeljövőben.
-Amy.

4 megjegyzés:

  1. Ne hagy abba,ez butaság. Nem azt mondom, hogy nem szar érzés amikor meglàtod, hogy csak egy-mostmár kettő:)-komid van. Tudom hogyaz, mert nekem is van blogom, és én is átéëm ugyanezt.
    De akkor amikor ilyen gondolatok szöknek az agyamba arra a pár olvaaóra, követőre, komizóra gondolok, akik olvassák és szeretik azt amit csinálok.

    Ne add fel,fel a fejjel! Hidd el nekem,hogy lesz még olyan,amikor annyi komit fogsz kapni,hogy nem lesz időd válaszolni azokra. ;)
    Időkell ahoz hogy egy blog elterjeden az interneten, és teljes meggyőződéssel mondom, hogy ha mjd felfedezi valaki a blogod, nem fog tudni beteli vele -személyes példa. Akarod tudni hogy miért? Akkor elmondom. Azért, mert a te sztorid az nem mindennapi. Ilyet rajtad/rajtatok kívü¨ nem ír senki. Egyedi, ês ez a szuper benne. De ha ez még nem lenne elég,szépen is fogalmazol!
    Szóval most azonnal fejezd be a panaszkodást,és ne foglalkozz azzal,hogy HÁNYAN írnak. Csak az a fontos,hogy MIT. És ha az pozitív-és miért ne lenne az- akkor csak ezért írj.
    Én szurkolok neked, hajrá! Pusza;)

    VálaszTörlés
  2. Hejhó!:)

    Egyet értek az előttem szólóval.:)
    Mivel ő már mindent elmondott, csak annyit fűznék hozzá, tényleg ne törődj/törődjetek a mennyiséggel. Gondoljatok arra, mekkora örömöt okoztok annak a pár kommentelőnek, amikor meglátják, hogy új fejezetet tettetek fel!:)
    Én mindig majd' kiugrok a bőrömből, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
    Ne hagyjátok abba, mert kár lenne érte!
    Annyira jó, én tényleg nagyon szeretem!

    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szió,kedves Amy!! :)
    Nem rég kezdtem el olvasni a blogod és oda vagyok érte! :D *o*
    Nagyon kevesen tudják nálam elérni azt, hogy ennyire izguljak a fejezetek alatt! :) Immáron ez a csoport magamban bővült háromra, veled együtt! ^^
    Egy szóval:I-M-Á-D-O-M!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Szóval, csak így tovább és ne lógasd az orrod! :)
    Teljesen egyet értek az előttem szólókkal,ezért nem tudtam sokat írni! :) :$
    Puszi:Vivi(L)

    VálaszTörlés
  4. Ne lógasd az orrod emiatt, mert most már velem is bővült a csapat. Fontos dolog a visszajelzés minden író számára. De gondolj arra, hogy írásoddal most már nem csak magadnak, hanem nekünk is örömet okozol.
    Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés