2012. szeptember 1., szombat

F*ck!



Na szóval akkor....
Holnap költözöm a koleszba. Se gép, se net, se élet.
Nagyon nagyon remélem, hogy megtudjuk oldani a frisselgetést. Nagyon nagyon nagyon remélem.
Ez persze függ a tanulnivalóktól is. Hát..mit ne mondjak, húzós évnek nézünk elébe....Út Londonba (Nus is jön), infó érettségi, nyelvvizsga stb., legalábbis nekem, Nusi terveiről nem tudok.

DE! Nem lenne szívem abbahagyni a blogot és őszintén, nem is bírnám ki nélküle. Lehet ritkábban, de lesznek frissek!Jelenlegi helyzetben Anna minden reményem.
Köszönet a kommentekért, az érdeklődésért és a támogatásért!:)

xoxo.



khhmmm, DEAR STUDENT HOSTEL....
FUCK YOU! ;D
~Amy
 Kérdés: Hogy tetszik az új fejléc?:)

4 megjegyzés:

  1. Jó döntés, nagy bűn lenne hosszabb ideig szüneteltetni az oldalt! :)
    Ha bármikor kell segítség, csak szólj! :)

    Víítéééz

    VálaszTörlés
  2. Halihó!:D

    AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    Szerintem ez minden pozitív érzelmemet kifejtette az iskolával kapcsolatban.x)

    Remélem, sikerül megoldanotok a frisselést, és jól fogjátok érezni magatokat Londonban!:D
    Maximálisan támogatlak titeket, és várom az új bejegyzéseket.:)

    A fejléc pedig állatira tetszik!:D

    xoxo

    P.S.: Ezen a gifen behaltam.:'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha!:)
      Én is ezen a véleményen vagyok. ;))
      Ott csakis jól érezheti magát az ember!:)
      Köszönjük!:)))

      Huhh, akkor örülök, sokat szenvedtem vele:)
      A gifen én félórát nevettem. sírva. :'DDD

      <3

      Törlés